wtorek, 15 kwietnia 2014

Liebster Blog Awards


Zostałam nominowana przez:
- seledynowa małą
- Tylko Dżeremiuch
 - paczekbvb
- † Lady Dark †

Zasady:
1) Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".
2) Najczęściej jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania.
3) Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. 4) Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
5) Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od seledynowa małą:
1. Od kiedy piszesz ?
Ogólnie zajmuję się blogowaniem od dobrych dwóch lat.
2. Co jest twoją inspiracją?
Nie posiadam takowej. Piszę sama z siebie.
3. Masz autorytet? Jeśli tak to jaki?
Wiele osób. Nie będę wymieniać z imienia i nazwiska.
4. Skąd wzięłaś pomysł na bloga?
Czytałam wiele innych blogów i coś mnie natchnęło, żeby zacząć tworzyć własną historię.
5. Inne twoje blogi?
Na razie zajmuję się pisaniem tylko tego bloga.
6. Ulubiony pisarz/ pisarka?
J. K. Rowling? >.<
7. Ulubione wydawnictwo?
Nie mam.
8. Najlepsza ekranizacja?
Obecność.
9. Ulubiona książka?
"My dzieci z dworca zoo".
10. Ulubiony bohater/bohaterka?
Christiane Felscherinow.
11. Ulubiony cytat?
"Ja nie komplikuję spraw. Chłopaki je komplikują. Życie je komplikuje". ~ Avril Lavigne

Pytania od Tylko Dżeremiuch (♥):
1. Za co lubisz Black Veil Brides?
Za to, że tworzą zajebistą muzykę.
Za to, że dbają o swoich fanów.
Za to, że są sobą.
Za to, że są pozytywnie zwariowani.
Za to, że są cholernie uroczy.
Za to, że zawsze dają z siebie wszystko.
Za to, że mają własny styl.
Za to, że pokazali mi, że ten, kto jest inny, jest wyjątkowy.
Za to, że podtrzymują na duchu osoby odrzucone, niekochane.
2.Twój ulubiony kolor?
Zielony, Granatowy, Czarny.
3. Której piosenki (BVB) nie lubisz?
Victory Call. Nie wiem, nie przemawia do mnie jakoś specjalnie.
4. Kogo stawiasz sobie jako wzór?
Jake'a :)
5. Twoje największe marzenie?
Nauczyć się w końcu grać na tej cholernej gitarze
6. Najdziwniejszy sen z BVB jaki miałeś/aś?
1. Na ich koncercie CC zamienił się w psa (o_O)
2. Moja koleżanka postrzeliła Jinxx'a (o_O)
3. Ta sama koleżanka zgwałciła Ash'a (o_O)
7. Twój ideał dziewczyny/chłopaka?
Po pierwsze: pozytywnie zwariowany, ale z umiarem, po drugie: romantyczny, troskliwy, po trzecie: ambitny, szczery :3
8. Ulubiona piosenka?
Avril Lavigne - Sk8er Girl
Black Veil Brides - Saviour
9. Dlaczego zdecydowałeś/aś się pisać bloga?
Czytałam wiele innych blogów i coś mnie natchnęło, żeby zacząć tworzyć własną historię.
10. Masz zwierzaka? (rodzeństwo się nie liczy)
Kotałke i dwa pieseły :3
11.Twój ulubiony zestaw ubrań.
Czarne rurki, luźny T-shirt, bluza. Amen.

Pytania od paczekbvb:
1. Jak masz na imię?
Julia ;-;
2. Skąd pochodzisz (aktualne miejsce zamieszkania )?
Okolice Częstochowy.
3. Ile masz lat ?
13.
4. Pierwszy zespół rockowy jaki usłyszałeś/aś?
Nie pamiętam xD
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać opowiadanie na bloga :D
6. Ulubiona piosenka ?
Avril Lavigne - Sk8er Girl
Black Veil Brides - Saviour
7. Najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa ?
Zaśpiewałam "Hej sokoły" na Wigilii. ._.
8. Masz rodzeństwo, a jak tak to ile ?
Siostrę mam.
9. Do jakiej szkoły chodzisz / chodziłeś ?
Podstawowa nadal ;-;
10. Ulubiona rzecz ?
Telefon c:
11. Ulubiony film ?
Jestem Legendą, Elizium.

Pytania od † Lady Dark † :
1. Masz jakieś zwierzątko?
Kotałke i dwa pieseły :3
2. Chodzisz na religię?
Tak. Jestem w 100% wierząca :) (nie hejtujcie)
3. Tolerujesz homoseksualistów?
Umm.. myślę, że tak.
4. Co sądzisz o ,,beliebers" ,,Biersacknators" i ,,directioners"?
"Biersackonators" to takie pseudo faneczki. Nie toleruję ich w najmniejszym stopniu.
Jeśli chodzi "Beliebers" to hm.. są bardzo mądre. Justin wiele je nauczył (wiem, bo sama byłam kiedyś Belieber) i nie rozumiem dlaczego jest tak powszechnie oczerniany? Tworzy tylko inny rodzaj muzyki. Ja go po prostu szanuję bo wiele osiągnął. To wszystko.
Do "Directioners" nie mam nic.
5. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Mojego psa :D
6. Ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Czarny c:
7. Co robisz, jeśli nie możesz zasnąć?
Słucham muzyki :3
8. Masz rodzeństwo?
Siostrę -.- ... i niedługo brata *-*
9. Co Cię najbardziej denerwuje?
To wyżej.
10. Twój życiowy autorytet?
Wiele osób. Nie będę wymieniać z imienia i nazwiska.
11. Potrafisz coś ugotować?
Jajecznica B|

Moje pytania:
1. Twoje hobby?
2. Walczyłaś/eś kiedyś o przyjaźń?
3. Twój życiowy cel?
4. Na kim się wzorujesz?
5. Masz własny styl?
6. Co Cię irytuje?
7. Co chciałabyś/chciałabyś zmienić w swoim życiu?
8. Jaką religię wyznajesz?
9. Ktoś kto zmienił twoje życie?
10. Komu najbardziej ufasz?
11. Wolisz dzień czy noc i dlaczego?

Nominuję:
1. ,,I Tried To Save You. But Let You Drink The Pain''
2. days are numbered
3. Opowiadanie o życiu Black Veil Brides // Evelyn + Andy
4. Save me form the darkest places.
5. Monte Carlo
6. Youth and Whiskey
7. Taylor Evans
8. Becomming one with our ritual
9. Historia Andy'ego i Cassie
10. I am chosen. The wretched and divine.
11. BVB Army Stand Strong Forever

Pozdrawiam, Abbey ;3

4 komentarze:

  1. Nie obrazisz się, że skomentuje rozdziały tutaj? Mam nadzieję, że nie :P
    A wieeec...
    Scena samobójstwa- troche mi nie pasuje. Nie napisze co, bo nie chce wyjść na znawczynie ani nic.
    Teraz troche nie ogarniam kto gdzie i jak. Są 2 dziewczyny, ale jednak nie wiem o której pisałaś w pierwszym rozdziale c: Takie moje problemy narazie xd
    Powiem ci, że obie musiały być naprawde nieźle wstawione żeby Jake'a nie poznać. Zapraszam do siebie:
    wretchedanddivinelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwilka...,,8. Masz rodzeństwo? Siostrę -.- ... i niedługo brata *-*"Ok. a dalej ,,9. Co Cię najbardziej denerwuje? To wyżej." No to piątka... ; /

    OdpowiedzUsuń